חברת Wizz Air, חברת התעופה הירוקה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, מכריזה היום על שירות הצ'ק-אין החדשני “Auto Check-in”, המאפשר לנוסעים לקבל את כרטיס העלייה למטוס 50 שעות לפני מועד הטיסה.
מערכת ההזמנות תבצע צ'ק-אין לנוסעים שרכשו שירות זה, 50 שעות לפני מועד הטיסה, תקצה אוטומטית מושב (אקראי או שנבחר מראש) ותשלח את כרטיס העלייה למטוס באמצעות הדוא"ל לנוסע.
ניתן לרכוש את השירות במהלך הזמנת הטיסה או בדף סיכום מסלול הטיסה בעלות של החל מ 1.5 יורו לנוסע לטיסה. שירות זה כלול בחבילת WIZZ Plus, אך ניתן להוסיף אותו גם ל- Wizz Flex, WIZZ Priority ובזמן הצ'ק-אין בשדה התעופה.
מידע נוסף על השירות, התנאים וההגבלות ניתן למצוא בכתובת :
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/auto-check-in
פאולינה גוסק, מנהלת התקשורת הארגונית ב Wizz Air: "חברת Wizz Air עוקבת אחר מגמות צרכניות באופן רציף וממשיכה לפתח מוצרים ושירותים חדשים על מנת להפוך את המסע של הנוסעים למהנה יותר. באמצעות שירות הצ'ק-אין החדש, נוסעים יוכלו לחסוך זמן ולהתמקד במה שחשוב באמת- הנסיעה".
אודות וויז אייר
***חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 120 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo ומציעה למעלה מ-700 קווים, מ-25 בסיסים המחברים 153 יעדים ב-44 מדינות.
מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-8 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות ונוחתות מנתב"ג ורמון. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Wizz Air הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחיריWizz Air , וממערכת הזמנות ידידותית.