הציבור מוזמן בחודש הקרוב לעשרות אירועי תיירות בטבע בסגנונות שונים שיותאמו לצבעים שוניםבעקבות משבר הקורונה, אשכול כנרת עמקים יוצא ביוזמה לעידוד התיירות המקומית ומצב הרוח הלאומי, תחת הכותרת "מרימים את המפלס" על ידי יצירת עשרות אירועים קטנים בטבע ובשטחים הפתוחים בחודש הקרוב ועד פסח. כל התיירנים באזור, הוזמנו לקחת חלק במהלך ולהיות שותפים לפעילות ולקמפיין, על ידי יצירת תוכן באתרים ובאזור שלהם מבוססי צבע מיוחד: סיורים, טעימות, חוויות צילום, הדרכות ועוד. כל האירועים יועלו, לרווחת הציבור הישראלי, בדף נחיתה ייעודי שיעודכן כל העת בכתובת https:// https://kineretamakim.co.il/events/
במסגרת הקמפיין החל מ 12.3 ועד פסח, בכל סוף שבוע, יבחר צבע מוביל לטיולים ויופצו באמצעים אורגנים ובאמצעות הציבור, התקשורת והקהילות, "משימות" לצאת לטבע ולצלם את הצבע הספציפי להעלות עם האשטאג של הסלוגן.
האשטאג שנבחר הוא: #מרימים_את _ המפלס
מפלס הכנרת הוא המפלס הלאומי של מצב הרוח – ובאשכול כינרת עמקים החליטו יחד עם כל התיירנים להראות מנהיגות ולהעלות את מצב הרוח הלאומי באמצעות תיירות קהילתית מקומית – מעורבות מטיילים במשימות טבע ונוף ויציאה למרחבים הפתוחים – באשכול התיירות רואים במה שקורה עכשיו הזדמנות למעורבות חברתית, אחריות וגם יציאה לבילוי והיכרות עם התיירות המקומית.
המטרות העיקריות של הקמפיין הן לייצר תיירות מקומית מבוססת משאבי טבע, ליצור תהליך שיווקי מבוסס קהל וקהילה ולחשוף את הצפון ולהביא מטיילים.
צילום: יובל גסר